уторак, 11. август 2009.

Play lista za 08.08.2009

Prvi sat :


Leb i sol - Mamurni ljudi
Azra - Teško vrijeme
Ekatarina Velika - Sinhro
Električni orgazam - Svaka nova noć
Partibrejkers - Ona sve zna
Disciplina kičme - Ah kakva sreća
Haustor - Sejmeni
Du Du A - Ja ne bi ne bi ne bi
Beograd - Opasne igre
Boa - Mlion
Idoli - Znaš da neću da pobegnem
Djavoli - Tako je volim
Zabranjeno pušenje - Kažu mi da novog frajera imaš
Film - Ja sam tu
Prljavo kazalište - Neka te ništa ne brine
Kontraritam - Predstava
Pekinška patka - Stop stop

Drugi sat :

Fatboy Jr. feat. Shazalakazoo - Kristal
Shmukz with Sara Winthon - Fade away
Sevdah Baby - Quitter
TBF - Data
Kanal Tvid - 1978
The Branka - Nuklearna bomba
Ramirez - Nebo nad rijekom
Urban & 4 - Magnet
Broken Strings - Bermude
S.A.R.S. - Debeli Lad
Vatra - John Travolta
Obojeni program - Mašina
Morso - Dar
Martina Vrboš - Pas
Autopark - Radost me uništava
Pop Ups -165

Нема коментара:

Постави коментар