субота, 24. јул 2010.

Play lista za 24.07.2010

Prvi sat :

Djavoli - Pricaj mi o ljubavi
Djavoli - Djiri, djiri
Djavoli - Bala-bala
Djavoli - Zvuci ulice
Djavoli - Ona nikog nema
Djavoli - Flipper Soul
Djavoli - Stojin na kantunu
Djavoli - Ja volim je
Djavoli - Kucaj opet
Djavoli - Dani ljubavi
Djavoli - Bambina
Djavoli - Ostani uz mene
Djavoli - Bla-bla
Djavoli - Peggy Sue
Djavoli - Cha-cha, pusti me
Djavoli - Tako je volim
Djavoli - Jagode i cokolada
Neno Belan - Rijeka snova

Drugi sat :

Edo Maajka - Ove godine
Kristali - Drvoseca (iz Devojka sa slomljemin nosem)
Multietnicka Atrakcija - Jan Pavijan
Haiti Kanpe - Listen
Quasarr - Propaganda
TBF - Fantasticna_unplugged_2010
Hladno Pivo - Neka institucije rade svoj posao
Ritam Nereda - Crni_krovovi
Trance Balkan Desorganisation - Time_2_start
Zemlja gruva - U opasnosti
Mirko Lukovic - Divlji
El Buzz - Na na na
The Mothership Orchestra - You're Amazing
Eva Braun -_U_izgnanstvu
Izdrzi Ribice - Pustinje
Hornsman Coyote - Hold me tight
Breeze - Uhvati zrak

Нема коментара:

Постави коментар