субота, 5. децембар 2009.

Play lista za 05.12.2009

Prvi sat :

Xenia - Iznenadi me
Amilia - Kakav divan dan
Aerodrom - Kraj tebe u tami
Riblja čorba - U 2 će čistači odneti đubre
Bajaga&instruktori - 20 ti vek
Toni Montano - Teroristi su oteli moju malu
Tunel - Sećam se
ITD Band - Majko zemljo
Đorđe Balašević - Citron pesma
Jadranka Stojaković - Tačno u podne
Animatori - Male curice
Prljavo kazalište - Groblje slonova
Jappa - Majmun radi šta majmun vidi
Laki pigvini - Možda,možda
Du-du-a - Ja ne bi ne bi ne bi
U Škripcu - Izgleda Da Mi Smo Sami
Čutura - Glorija

Drugi sat :

Atheist rap - njanjava
Potres - Slovenska
Nežni Dalibor - Sve biće u redu
Keckec & Acid Folk Orchestra - Olupina
Hashish Club - Oksid
KIM Laura2000 rmx - Sve i svašta
Izdrži Ribice - Mi
Lira Vega - Sreća i ljubav
S.A.R.S. ft. Sky Wikluh - Budim se
Oružjem Protivu Otmičara - Miki, Miki
Super s karamelom - Nervozna
Žene Kese - Dovidjenja
E-Play - U sumrak
Morso - Lijek
Stuttgart Online - Superheroj
Polyester Shock - Hipnotisan
Autopark - Pucketanje prstima

Нема коментара:

Постави коментар