субота, 20. фебруар 2010.

Play lista za 20.02.2010

Prvi sat :

Leb i Sol - Kalabalaks
Azra - Kao jučer
Ekatarina Velika - Pored Mene
Oktobar 1864 - Čekam
Videosex - Klavir (i Prašina)
Boye - Gde možemo se sresti
Disciplina Kitchme - Iza 9 brda
Električni Orgazam - Ja sam težak kao konj
Partibrejkers - Ona sve zna
Psihomodo Pop - Kad sam imao 16
Zabranjeno Pušenje - Dok čekas sabah
Jakarta - San je jak
Film - Odvedi me iz ovog grada
Haustor - crni zbir
Idoli - Čokolada
Djavoli - Ona nema nikoga

Drugi sat :

L2K - Soba
Bdat Dzutim - Balada O Reperu Koji Kuka Bezveze A.K.A. Od Danas Do Sutra (Serbian Rap)
Darkwood Dub - 130
Popečitelji - Horizonti
BoBo - Co to maš
Sevhad Baby ft. Annete vs. KIM - Ljubi me brzo žurim
Inje - Danas
Multietnička Atrakcija - Multietnička Atrakcija
Stutgart Online - Kompjuter i Ja
Atheist rap - Ne bi bilo fer
MaraQYa - Kad te vidim
Aleksandra Kovač - U jednoj sekundi
Kiril - Raise up your hand
Zerkman Big Bang - Emerald
Kazna za Uši - Bez pipanja
Svi na pod! - Ušće
Veliki Prezir - No no

Нема коментара:

Постави коментар