субота, 27. фебруар 2010.

Play lista za 27.02.2010

Prvi sat :

Ivica Percl - Stari Pjer
Srdjan Marjanović - Kad bih smeo, kad bi htela
Miladin Sobić - Kad bi došla Marija
Buco i Srdjan - Povratak
Andrej Šifrer - Od šanka do šanka
San - Legenda
Lutajuća Srca - Još Malo
Jadranka Stojaković - Sve smo mogli mi
S vremena na vreme - Tema classica
Suncokret - Tekla Voda
Đorđe Balašević - Život je more
Vlada i Bajka - Oblak
Dag - Daj Mi Ruku
Što me cini sretnom
BALADA
Arsen Dedić - Djevojka iz mog kraja
Azra - Usne vrele višnje

Drugi sat :

Tole Manu feat. Sanya Budna - Love me or leave me
L2K - Soba
Popečitelji - Horizonti
Bdat Dzutim - Balada O Reperu Koji Kuka Bezveze A.K.A. Od Danas Do Sutra (Serbian Rap)
Darkwood Dub - 130
Sevhad Baby ft. Annete vs. KIM - Ljubi me brzo zurim
BoBo - Co to maš
MaraQYa - Kad te vidim
Multietnička Atrakcija - Multietnička Atrakcija
Atheist rap - Ne bi bilo fer
Stutgart Online - Kompjuter i Ja
Aleksandra Kovač - U jednoj sekundi
Inje - Danas
Kiril - Raise up your hand
Kazna za Uši - Bez pipanja
Svi na pod! - Ušće
Veliki Prezir - No no

Нема коментара:

Постави коментар